Skocz do zawartości

Zablokowane [ODRZUCONA][Skarga] - Avix awuper


madziachrypka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Twój Nick: Madzia | chrypka

Nick Oskarżonego: Avix awuper

Powód: obraza admina

Data:95.09.23  okolo 15:40

Dowód: hltv 15:40-15:50, logi serwera
http://858261.node30.pukawka.pl/hltv-2309051528-de_dust2-1693920480-1693921980.zip
Zarys sytuacji: Wbijam sobie na server i zartuje sobie ze znajomymi (Szaman i Sylvia go home) o zdjeciach skarpet po czym dostaje muta na 1h bez zadnego ostrzezenia (choc nie wiem dlaczeog mialbym je dostac). Nie uzywam wulgarnych slow, nie prowokuje nikogo w zaden sposob, nie uprzykrzam gry. Dostalem mute po czym zapytalem 4 badz 5 razy na U@ o powod. Nie otrzymalem zadnej reakcji choc wiedzialem ze to avix awuper (znamy sie niestety z innej sieci i jak widac ma problem lecz to nie moj problem). Zmienilem nick po czym dostalem bana za obrazliwy nick (Pedal mutuje bez powodu). Jedynym tego celem byla nie obraza(ktora nie jest. Zyjemy w kraju akceptujacym rozne preferencje seksualne), lecz fakt zwrocenia uwagi ze owy admin ma w powazaniu podanie powodu i zwyczajnie mnie ignoruje, mutujac bez powodu, jednoczesnie bedac aktywnym na serverze . Z tym czlowiekiem mialem juz stycznosc na innej sieci, zachowywal sie dokladnie tak samo. Swietne wejscie w okres probny adminowania

Edytowane przez madziachrypka
Przez Lotencjusz,

Ale nie obrażamy,nie wyzywamy zachowujemy kulture ostrzeżenie słowne

Edytowane

  • kekw 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • AntyCheat CS 1.6

Ja sie nie bede rozpisywac na ten temat Gosciu zaczal rzucac tresci erotyczne w stosunku do @   Sylvia come home  pisac na czacie dostal gaga nastepnie zaczal mi spamowac na U@ wielokrotnie to robil znam go od podszewki potem znowu ustawil nick obrazajac mnie reasymujac zgodnie z reg serwera dalem bana za cytuje 

3.6 Spamowanie na czacie u@ [5MIN - 30MIN]

3.5 Obrażanie graczy, przeklinanie, prowokacje [5MIN - 1H]

Dziekuje nie pozdrawiam ide na kawe 

  • Mistrzostwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jak byś chociaż rzucił ostrzeżenie, a nie od razu blokadę. Admini powinni przechodzić jakieś psychotesty :)

Edytowane przez Szaman
Psychotesty
Przez Lotencjusz,

320. Zakazuje się wypowiadania w skargach przez osoby, które nie zostaną o to poproszone. W skargach może wypowiadać się - osoba na którą została złożona skarga, osoba która złożyła skargę oraz wyższa administracja [Chyba, że twój post wnosi do sprawy coś istotnego i ważnego, wtedy jesteś upoważniony do umieszczenia postu]. Ostrzeżeńie słowne

  • kekw 4
Cytat

eJAby zapalać innych, samemu trzeba płonąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chrypka, Ty zawsze gdy wbijasz na serwer to nic złego nie robisz ...

 

Ile razy dostałeś bana / mute ode mnie? Nie da się zliczyć, bo twoja głupota sięga zenitu...

 

Tyle razy byłeś ostrzegany, upominany, że Ciebie nie warto kolejny raz upominać, tylko z miejsca ban permanentny jak kostinio dostał i by jednego -iq było mniej. 

Przez Lotencjusz,

320. Zakazuje się wypowiadania w skargach przez osoby, które nie zostaną o to poproszone. W skargach może wypowiadać się - osoba na którą została złożona skarga, osoba która złożyła skargę oraz wyższa administracja [Chyba, że twój post wnosi do sprawy coś istotnego i ważnego, wtedy jesteś upoważniony do umieszczenia postu]. +1

  • +1 2

image0-7-1.gif.2bf89201993c0e2bcdf5007027cb307c.gif

a_0a5861eacbd8b268a3ec048a4c4823fa.gif.c4c961dc5219a5d62150abc4c3c6ce7d.gif

𝐼'𝑚 𝑔𝑜𝑜𝑑, 𝑦𝑒𝑎ℎ 𝐼'𝑚 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛' 𝑎𝑙𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡

𝑃𝑖𝑒𝑐 𝑖𝑛𝑓𝑙𝑢𝑒𝑛𝑐𝑒𝑟𝑒𝑘 𝑤 ł𝑜𝑧𝑘𝑢, 𝑗𝑢𝑧 𝑛𝑖𝑒 𝑐𝑧𝑢𝑗𝑒 𝑠𝑖𝑒 𝑠𝑎𝑚

image0-7-1.gif.2bf89201993c0e2bcdf5007027cb307c.gif

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Avix_awuper napisał:

Ja sie nie bede rozpisywac na ten temat Gosciu zaczal rzucac tresci erotyczne w stosunku do @   Sylvia come home  pisac na czacie dostal gaga nastepnie zaczal mi spamowac na U@ wielokrotnie to robil znam go od podszewki potem znowu ustawil nick obrazajac mnie reasymujac zgodnie z reg serwera dalem bana za cytuje 

3.6 Spamowanie na czacie u@ [5MIN - 30MIN]

3.5 Obrażanie graczy, przeklinanie, prowokacje [5MIN - 1H]

Dziekuje nie pozdrawiam ide na kawe 

Po 1: Prosze o konkrety- co pisalem konkretnie? Czemu nie zacytujesz? Nie pisalem nic, co mogloby Cie sklonic do gaga/bana/kicka czegokolwiek. Nikogo nie obchodzi co Ty do mnie masz, karasz za ewentualne lamanie regulaminu- tu go nie zlamalem.
Po 2: Nie spamowalem (sprawdz definicje spamu xD), nie mowiac juz o tym,ze Upomnienie->kick->ban
Obrazilem Cie zeby udowodnic, ze na serverze jestes aktywny, tylko masz gleboko w powazaniu podanie powodu gaga (wedlug Ciebie podstawnego). Ty mnie nie obchodzisz, a widze ze ja Ciebie tak. Niewazne czy mnie znasz czy nie. Czemu ja musze to tlumaczyc? xD Jestes adminem- lamie regulamin? Reagujesz. Nie lamie regulaminu? Wtedy co najwyzej moze CI sie cos nie podobac. Nie masz w tej sytuacji prawa mnie zbanowac, Zalosne, ze wciaz musze to tlumaczyc XD
 

 

47 minut temu, h0t 2k napisał:

Chrypka, Ty zawsze gdy wbijasz na serwer to nic złego nie robisz ...

 

Ile razy dostałeś bana / mute ode mnie? Nie da się zliczyć, bo twoja głupota sięga zenitu...

 

Tyle razy byłeś ostrzegany, upominany, że Ciebie nie warto kolejny raz upominać, tylko z miejsca ban permanentny jak kostinio dostał i by jednego -iq było mniej. 

Wyjasnilem Cie kiedys i widze, ze boli dalej. Robiles to samo. Czemu odprawiacie sobie samowolke? Brak kontroli zycia i chec poczucia sie waznym za 30zl/miesiac? Niespelnione ambicje straznika prawa? Nie wiem i kompletnie mnie to nie obchodzi. Ile razy mam tlumaczyc ludziom, ktorzy reprezentuja siec, ze odpowiadacie za regulamin a nie to czy wam sie ktos podoba czy nie xD. Sam masz ujemne IQ i widze wciaz boli panie intagramek xD. Poza tym nic nie wnosisz do tematu wiec zegnam  ozieble.

320. Zakazuje się wypowiadania w skargach przez osoby, które nie zostaną o to poproszone. W skargach może wypowiadać się - osoba na którą została złożona skarga, osoba która złożyła skargę oraz wyższa administracja [Chyba, że twój post wnosi do sprawy coś istotnego i ważnego, wtedy jesteś upoważniony do umieszczenia postu]. Ostrzeżeńie słowne
 

Edytowane przez madziachrypka
  • kekw 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc ja napiszę 

 

Ban został nadany słuszny nie raz byłeś banowany przez @ h0t 2k  i innych adminów 

A takie nicki jak ten: Pedal mutuje bez powodu 

 

LA52rU8.jpg

 

To chyba nie na miejscu taki nick nie będę się rozpisywał, ponieważ admin 

dobrze wykonał swoją pracę (lecz też to sprawdzę) a ty do najświętszych nie należysz

Logi z serwera nie będę wrzucał, lecz sobie przejrzę, bo każdy cię prawie zna na serwerze 

wiadomo można żartować itp, ale ty to robisz coraz częściej więc nie licz na to, że będziesz potem mutowany/banowany 

 

Temat zamykam bez sensu dalej prowadzić tą rozmowę + ban już wygasł więc 

przemyśl to wszystko i nie pisz coś, że za 30 zł ktoś robi samowolkę, bo zapłacił i nie 

przestrzega regulaminu serwera za sam nick w kierunku admina już się należy ban, lecz też 

sprawdzę, czy admin wykonał swoją robotę 

 

Skargę odrzucam 

  • Lubie to ! 1
  • +1 3
  • LOVE <3 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie