Itachi Uchiha 123 Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca (edytowane) Nick: kroks. Imię: Adrian Wiek: 24 lata. Doświadczenie: Wiem z czym się wiąże ta posada, pełniłem daną funkcje kilkukrotnie,rozpisywanie demek,przerabiane ssy przez typów ,którzy pisali post o odwołanie,amxbans tez nie jest mi obce a nawet miałem okazje instalować cały skrypt na serwerze www jaki cs, myślę ,że tyle wystarczy . Kilka zdań o sobie: Wiecie ,że o sobie zawsze się ciężko pisze.. no ale dobra niech wam będzie :D. Z zawodu jestem spawaczem,pracuję w Niemczech a teraz przejdźmy do moich zainteresowań , więc w głównej mierze to jest to branża IT a dokładniej ; podzespoły komputerowe i wszystko co związane z Windowsem , na drugim miejscu myślę jest to terrarystyka a mianowicie pająki (ptaszniki) trzecie miejsce należy do piłeczki nożnej i śmiało dorzucę jeszcze Forumułe 1 ( ten sezon należy do Alonso :P ). Link do konta steam, oraz SID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199429100925/ STEAM_0:1:734417598 Jaki czas dziennie jesteś wstanie poświęcić na forum: Pracuje do 16 więc w tygodniu myślę ,że 2 godzinki dziennie na spokojnie ale za to weekend wolny wiec tutaj sobie pozwolę zaszaleć. Na ile oceniasz swoją wiedzę na temat oceniania cziterów: Hmm.. no nie jestem jakimś prymusem w tej kwestii ale do laików też nie należę,zreszta wspomniałem wyżej ze rozpisać demko to nie problem, i wiem kiedy dać bana za aima a kiedy wypada zrobić ss;y . Czy kiedykolwiek grałeś na jakiś czitach? Jeżeli tak to na jakich?: Za gówniarza jeszcze na NS'ie ,owszem a były to jakieś multihacki,no fb,opengl32.dll w postaci WH na klawisz on/off itp. Kontakt: PW na forum/Steam Edytowane 22 Marca przez kroks. sad 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...