Skocz do zawartości

Zablokowane [PODANIE PRZYJĘTE]Podanie na AntyCheata by Kroks.

Itachi Uchiha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: kroks.

Imię: Adrian

Doświadczenie: Wiem z czym się wiąże ta posada, pełniłem daną funkcje kilkukrotnie,rozpisywanie demek,przerabiane ssy przez typów ,którzy pisali post o odwołanie,amxbans tez nie jest mi obce a nawet miałem okazje instalować cały skrypt na serwerze www jaki cs, myślę ,że tyle wystarczy ;) .

Kilka zdań o sobie: Wiecie ,że o sobie zawsze się ciężko pisze.. no ale dobra niech wam będzie :D. Z zawodu jestem spawaczem,pracuję w Niemczech a teraz przejdźmy do moich zainteresowań , więc w głównej mierze to jest to branża IT a dokładniej ; podzespoły komputerowe i wszystko co związane z Windowsem , na drugim miejscu myślę jest to terrarystyka a mianowicie pająki (ptaszniki) trzecie miejsce należy do piłeczki nożnej i śmiało dorzucę jeszcze Forumułe 1 ( ten sezon należy do Alonso :P ).

Link do konta steam, oraz SID: 

https://steamcommunity.com/profiles/76561199429100925/   STEAM_0:1:734417598

Jaki czas dziennie jesteś wstanie poświęcić na forum: Pracuje do 16 więc w tygodniu myślę ,że 2 godzinki dziennie na spokojnie ale za to weekend wolny wiec tutaj sobie pozwolę zaszaleć.

Na ile oceniasz swoją wiedzę na temat oceniania cziterów: Hmm.. no nie jestem jakimś prymusem w tej kwestii ale do laików też nie należę,zreszta wspomniałem wyżej ze rozpisać demko to nie problem, i wiem kiedy dać bana za aima a kiedy wypada zrobić ss;y .

Czy kiedykolwiek grałeś na jakiś czitach? Jeżeli tak to na jakich?: Za gówniarza jeszcze na NS'ie ,owszem a były to jakieś multihacki,no fb,opengl32.dll w postaci WH na klawisz on/off itp.

Kontakt: PW na forum/Steam

Edytowane przez kroks.
sad
  • Lubie to ! 1

645e615f7c006af50d19e5d6-1.png.0dbf527742aa53a477674473dd21f9bd.png

Jestem na TAK

+Wiek

+doświadczenie

+chęci

+zangażowanie

+pomocny

Powodzenia

• LOVE <3 1

• Redaktor
Opublikowano (edytowane)