Skocz do zawartości

Zablokowane [PODANIE ODRZUCONE]Podanie na AntyCheata Florek

Florek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Florek

Imię: Florian

Doświadczenie: Uważam, że moje doświadczenie można zaliczyć do ponad średniego. Z takiego względu iż potrafię sprawdzić ssy jak i rozpisać demko, lecz zawsze mogę popełnić błąd w rozpisce i przeoczyć ważną sytuacje.

Kilka zdań o sobie: Hejunia, mam na imię Florian jak już niektórzy wiedzą. Interesuje się koleją, czyli oficjalnie infrastrukturą kolejową. Obecnie jestem w 1 klasie technikum na kierunku transportu kolejowego. Uwielbiam szybką jazdę jakimikolwiek pojazdami, czy to auto czy też rower. Jeżeli chodzi o rower to lubię na nim jeździć, najchętniej wybieram się w podróże do wiosek z mojego miasta jakim jest Białystok. Dodam jeszcze tylko, że mam lęk wysokości przeraża mnie nawet widok jak patrze na coś wysoko położonego.

Link do konta steam, oraz SID:  𝓜𝓪𝓬𝓲3𝓴  STEAM_0:0:480966417

Jaki czas dziennie jesteś wstanie poświęcić na forum: W środku tygodnia byłoby to od 2 do 4 godzin, ale w weekendy forum jestem w stanie przeglądać dużo więcej.

Na ile oceniasz swoją wiedzę na temat oceniania cziterów: Jako dobrą, potrafię rozpoznać czy gracz jest czysty czy nie. Sam kiedyś cheatowałem więc wiem jak ktoś się może zachowywać podczas cheatowania.

Czy kiedykolwiek grałeś na jakiś czitach? Jeżeli tak to na jakich?: Oczywiście był to taki największy to hpp, a reszta to jakieś darmowe alternative itd.

Kontakt: FB, STEAM, FORUM, TS3

• Kupka 1

• Redaktor
Opublikowano (edytowane)

+ Wiek 

+ Aktywność na forum jedyny twój atut

- Podanie twoje też nie przekonanuje mnie.

- Doświadczenie zerowe po jednym  twoim zgłoszeniu nic nie pokazałeś 

- Odrzucone wcześniejsze podanie z niedokładną rozpiską.

Zgloszenie: