TheBoom 67 Opublikowano 10 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 (edytowane) Imię: Piotrek Wiek: 21 Doświadczenie: Miałem kiedyś rangę grafika na poprzednim forum, dość długo tym się nie zajmowałem, ale zajawka powróciła :) Dlaczego ty: Nie mam doświadczenia jako tako, aczkolwiek lubię pobawić się grafiką i sprawia mi to dużą satysfakcję. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na forum: Na tyle ile praca mi pozwoli, aczkolwiek jeśli chodzi o jakieś zlecenia itp. będę oczywiście śledził na bieżąco :) Kontakt: mess/steam/snap/ig Twoje przykładowe prace (minimum 3): Grafika nr. 1 Grafika nr. 2 Grafika nr. 3 Grafika nr. 4 (mp4. Trzeba pobrać) Edytowane 10 Października 2022 przez TheBoom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Aysza 362 Opublikowano 10 Października 2022 Moderator Moderator Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 + wiek + jakoś pracy + chęci + kreatywność, pomysłowość Jestem na tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefistoo 870 Opublikowano 10 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 Jestem na tak + chęci pomocy + prace ciekawe zwłaszcza 2 i 3 + wiek Życzę powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Calmedano 22 Opublikowano 11 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2022 Ode mnie też zielone światło + Prace ciekawe + Chęci + Wiek Na Tak Sate Sate Sate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolidom 69 Opublikowano 11 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2022 Na Tak [+] Wiek [+] Fajne prace [+] Chęci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...