Skocz do zawartości

Spis oraz zasady zabaw JailBreak


N1K1Cz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spis oraz zasady zabaw JailBreak

1. Pierwsza Reakcja - Po wydaniu tego polecenia z odpowiednią komendą [podskocz, kucnij, napisz, kucnij przytrzymaj itp.], więzień, który jako pierwszy wykona dobrze polecenie powinien otrzymać "nagrodę" w postaci np. [wybierz .... osobę do zabicia/przeżycia, wybierz gdzie idziemy na mapę itp.] (więzień nie może zostać zabity gdy źle wykona/nie wykona polecenia pierwsza reakcja)

2. Ostatnia Reakcja - Po wydaniu tego polecenia z odpowiednią komendą [podskocz, kucnij, napisz, kucnij przytrzymaj itp.], więzień, który jako ostatni wykona lub nie wykona wcale polecenia powinien zostać zabity/wyznaczony wedle ustaleń prowadzącego.

3. Kulczeki - Prowadzący przeładowuje broń i mówi im ile obecnie ma amunicji w magazynku, np. 30. Prowadzący po chwili wystrzeliwuje określoną ilość amunicji i później więźniowie zgadują ile mu zostało amunicji w broni. Osoba, która będzie najbliżej wyniku wygrywa.

4. Sąd - Prowadzący wybiera jednego więźnia, którego będzie sądził (odpala więźniom mikrofon i tylko osoba sądzona może go używać). Prowadzący rozpoczyna tą zabawę poprzez "Zostałeś oskarżony o ... jak się z tego wybronisz", więzień podaje argumenty - osoba, która się najlepiej wybroni wygrywa. (w tej zabawie więźniowie mają się wykazać kreatywnością)

5. Kamikadze - Więźniowie wchodzą na wieżę i muszą skoczyć. Ten, który zeskoczy i zostanie mu najmniej HP wygrywa. 

6. Sajmon mówi - Prowadzący rozpoczyna zabawę w Sajmon Mówi. Więźniowie słuchają się TYLKO I WYŁĄCZNIE Sajmona. Gdy Sajmon wyda polecenie, z sformułowaniem "Sajmon Mówi" np. Sajmon Mówi podskocz - Więźniowie podskakują. Gdy Sajmon wyda polecenie, bez sformułowania "Sajmon Mówi" np. Podskocz - Więźniowie, którzy wykonają to polecenie giną. Zabawę rozpoczyna się zdaniem "Sajmon Mówi, rozpoczynam zabawę w Sajmon Mówi". Gdy zabawa się rozpocznie więźniom odwołują się wcześniej wydane polecenia. Sajmonem jest tylko Prowadzący! Zabawę trzeba zakończyć słowami "Sajmon Mówi, zakańczam zabawę w Sajmon Mówi".

7. Kalambury - Strażnik/Prowadzący rysuje markerem rzecz na ścianie/podłodze itp. i więźniowie muszą odgadnąć co to jest. Osoba, która zgadnie jako pierwsza wygrywa.

8. Stolice - Prowadzący rozpoczyna zabawę w stolice. Komenda /stolice

9. Przysłowia - Prowadzący rozpoczyna zabawę w przysłowia. Komenda /przyslowia

10. Familiada - Prowadzący rozpoczyna zabawę w familiadę. Komenda /familiada

11. Angielski - Prowadzący rozpoczyna quiz z angielskiego. Komenda /angielski

12. Polski - Prowadzący rozpoczyna quiz z polskiego. Komenda /polski

13. Historia - Prowadzący rozpoczyna quiz z historii. Komenda /historia

14. Kategoria - Prowadzący rozpoczyna quiz od wylosowania kategorii i wymyśla pytanie związane z tą kategorią. Komenda /kategorie

15. FreeStyle - Prowadzący rozpoczyna zabawę na FreeStyle. Więźniowie tworzą na spontanie tekst, który zaśpiewają (rymujący się, czyli ma to być rap). Prowadzący wybiera kategorię do której więźniowie będą musieli nawiązać. Bitwa ta może być jako walka dwóch więźniów (poprzez dissowanie się czyli ułożenie tekstu z ciętą ripostą wobec przeciwnika) lub po prostu ułożenie tekstu i go zaśpiewanie. Osoba, która ułożyła jak najlepszy tekst wygrywa.

16. Wojsko - Prowadzący rozpoczyna zabawę komendą "Baczność" - wszyscy więźniowie mają nakaz patrzenia się na prowadzącego (muszą podążać wzrokiem za nim), komenda "Spocznij" kończy zabawę.

Komendy:

"W lewo zwrot" - więźniowe robią obrót o 90 stopni w lewo.

"W prawo zwrot" - więźniowe robią obrót o 90 stopni w prawo.

"W tył zwrot" - więźniowe robią obrót o 180 stopni.

Więzień, który się zawaha lub nie wykona polecenia zostanie zabity.

17. Spray - Więzień któremu się uda bez podskoczenia postawić najwyżej spray - wygrywa.

18. Rzut bronią - Więźniowie ustawiają się pod ścianą i dostają pustego deagla. Ten, który dalej rzuci deagla wygrywa.

19. Ruch drogowy więźniowie będą kontrolowani przez prowadzącego, który będzie wypowiadał kolory:

Czerwony - Więźniowie nie mogą się ruszać, mają bezruch do odwołania, aż prowadzący nie poda innego koloru.

Zielony - Więźniowie muszą biegać

Żółty Więźniowie mogą chodzić

Osoba, która się zawaha/źle wykona/nie wykona polecenia ginie.

20. Mam Talent - Więzień pokazuje swój talent. Może on śpiewać/opowiedzieć kawał/pokazać jakąś śmieszną rzecz itp. - Pokaz Dowolny, a osoba z najlepszym talentem wygrywa (zależy od ustaleń prowadzącego).

21. Wyliczanka - Więźniowie ustawiają się w szeregu. Jeden więzień wybiera jakąś liczbę. Prowadzący odlicza od lewej strony podaną przez więźnia liczbę, aż liczba nie dojdzie do zera. Osoba wylosowana ginie. 

22. Samotnik - Strażnik wybiera maksymalnie dwóch - trzech więźniów. Reszta więźniów ustawia się przy osobie, którą lubi najbardziej. Osoba, która będzie miała najmniej "osób lubianych" ginie.

23. Pary - Prowadzący rozpoczyna zabawę w pary np. "Na mój strzał z AK47 rozpoczynam zabawę w Pary". Więźniowie dobierają się w pary, osoba bez pary ginie.

24. Rozstrzelanie - Więźniowie ustawiają się w szeregu twarzą do ściany. Strażnik wybiera jednego więźnia, który będzie odpowiadał "tak" lub "nie". Więźniowie mają zakaz patrzenia na prowadzącego. Prowadzący celuje w jedną osobę i pyta tamtego co odpowiada, "Rozstrzelać?" i więzień decyduje "tak" lub "nie" (więzień, który odpowiada również stoi w szeregu bez możliwości patrzenia na prowadzącego). 

25. Czapeczki - Więźniowie stoją w szeregu zwróceni do ściany. Prowadzący wybiera dwie czapki i zakłada jedną z nich. Więźniowie mają na celu założyć jedną z czapek z pośród dwóch wybranych. Osoba z taką samą czapką jak Prowadzący ginie.

26. Nurek - Prowadzący wrzuca broń do basenu. Więzień, który jako pierwszy znajdzie broń wygrywa.

27. Zabawa Wykopaliska - CT prowadzący ukrywa broń na mapie w jednym miejscu wybrany T musi znaleźć tę broń i zanieść ją do tego miejsca co powie . Jeśli T wyrzuci w inne miejsce CT ma zabić tego T. Po udanych wykopaliskach wybrany T może wybrać 2 skazańców do przeżycia , reszta zostanie zabita.

Copyright  @   N1K1Cz  Zakaz kopiowania bez mojej zgody.   

Edytowane przez N1K1Cz

Jeżeli potrzebujesz POMOCY z serwerem CS 1.6 w zakresie:

  • Paczki cs 1.6
  • Pluginów - stworzenie/poprawienie/naprawienie
  • Pomocy z naprawieniem czegoś itp.

Oferuję:

  • Pomoc w miarę moich możliwości
  • Szybki kontakt
  • Możliwość dogadania się na stałe zlecenia
  • Możliwość zawarcia współpracy

Kontakt:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • N1K1Cz przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie