Skocz do zawartości

Zablokowane [PODANIE ODRZUCONE]Podanie na MultiAdmina / Piesy

Piesy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Piesy

Coś o sobie: jestem uczniem szkoły branżowej I stopnia na kierunku ślusarz w przyszłości planuje iść na kierunek informatyk programista i rozwijać się w tym kierunku

Dlaczego akurat ty?: ponieważ widzę że nie ma multi admina i chciał bym spróbować swoich sił w tej roli

Ile czasu Tygodniowo jesteś w stanie poświęcić na Serwery: ok 20h łącznie

Na jakich serwerach posiadasz Admin'a?: HnS Opiekun i strażnik jb

Kontakt: dsc Piesy#3494 i fb https://www.facebook.com/blazej.wiewiorski

• Lubie to ! 1
  • +1 1
  • kekw 1

Discord Sieciowy :) https://discord.gg/sxNK9nmyQF
Serwerek jb :))

Witam, po dokładnej analizie podania oraz wymagań znalazłem tylko jednego minusa, którego chciałbym przedstawić...

Minusem jest to, że nie posiadasz 100 postów, lecz dla mnie jest to nieważne, gdyż forum nie stoi dosyć długo, więc przymrużam na to oko.

Plusami jest to, że: posiadasz powyżej 16 roku życia, posiadasz konto steam z grą CS 1.6, posiadanie admina na serwerze sieci Psychasiada.pl.

Moim zdaniem przyjąłbym cię na okres próbny, lecz twoim obowiązkiem również by było wchodzenie na inne serwery, gdzie cię nie widziałem na DD2 chyba, że akurat mnie wtedy nie było 😉

• Lubie to ! 1

Dziwne podanie - nie rozumiem skoro lecisz na range multi admina mogles zlozyc podanie po prostu pod DD2 admina a potem pod multi admina jesli serio bys sporo gral na tym DD2, a tak bez GT lub nic w podaniu ciezko okreslic czy serio bys sie nadawal na daną rangę ale no ok... Nie widzialem zebys wgl gral mixa ani jednego, bardziej chodzi o to ze po co miec  range i flagi  na serwerze skoro na nim nie grasz. Tak czy siak watpie ze wiesz jak dziala admin (RCON) na mixowych serwerach bo to nie tylko amxmodmenu lecz to nie jest cos mega trudnego bym Cie nauczyl wszystko w 5 minut.