Skocz do zawartości

Wszystkie rodzaje cheatów do 1.6 dla początkujących i weteranów


GENERAL ALADEEN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi


Aimbot - Wspomaga celowanie.
aim_Active - ON / OFF Aimbot.
aim_Deathmatch - ON / OFF Aimbot reaguje na przyjaciełi z drużyny jak i na przeciwników.
aim_Aimthrough - ON / OFF Aimbot reaguje przez ściany
aim_Silent - Włączenie powoduje, że nie widzimy działania Aimbot'a z naszej perspektywy. (Z demo hltv, oraz z perspektywy innych graczy widać)
aim_Smooth - Odpowiada że przepływanie celownik (redukuje przeskoki). Czym większa wartość, tym dłużej celownik przesuwa się na przeciwnika.
aim_Fov - Z jakiej odległości od głowy na celownik ma działać wspomaganie celownika (aim)
aim_FovType - (1) Fov utrzymuje się na celowniku. (2) Fov utrzymuje się na modelu przeciwnika. (Zależnie od cheata)
aim_RecoilX - Redukuje rozrzut broni w poziomie.
aim_RecoilY - Redukuje rozrzut broni w pionie.
aim_ShotDelay - Z jakim opóźnieniem po kliknięciu ma zostać oddany strzał (czym większa wartość - tym z większym opóźnieniem zostaje oddany strzał)
aim_DrawAimspot - Pokazuje na modelu przeciwnika krawdracik, w które miejsce ma działać Aimbot

aim_DrawFov - Pokazuje mały kwadracik na modelu przeciwnika, w obrębie, którego działa Aimbot (czym większy FOV - tym większy kwadrat)

aim_KillDelay - Przez ile czasu po zabiciu przeciwnika ma zostać wyłączony Aim.

ESP - Zbliżone działaniem do WallHacka. Pokazuje na modelach przeciwników, oraz przyjacieli z drużyny kwadraty, które widać przez ściany jak i nie przez ściany.
esp_Style - ON / OFF ESP.
esp_Size - Wielkość kwadratów na modelach.
esp_Name - Widoczność nicku gracza na jego modelu.
esp_Weapon - Broń, która dany gracz trzyma aktualnie w ręce.
esp_3Dbox - ESP w wersji 3D.
esp_Sound - Pokazuje różowe gwiazdki, lub białe kwadraty, gdy jakiś gracz wykona krok, lub jakikolwiek dzwięk za ścianą.
esp_SoundType - (1) Różowe gwiazdki (2) Białe kwadraty (zależy od cheata)
esp_Sequence - Pokazuje na modelu gracza napis, który mówi nam co dany gracz robi aktualnie ze swoją bronią, np. "Shooting" - Strzela, "Idle" - Bezczynny (Czyli nic nie robi), "Reloading" - Przeładowywuje broń.
esp_GaitSequence - Pokazuje na modelu gracza napis, który mówi nam co robi dany gracz, np. "Running" - Biegnie, "Standing" - Stoi, "Jumping", "Crouching".
esp_Barrel - Pokazuje linie wzdłuż broni danego gracza pokazującą gdzie celuje.
esp_WorldWeapons - Pokazuję nazwe broni na broni leżącej na ziemi (przez ściany też).
esp_WorldSprite - Pokazuje na na ścianach / modelach itp. różne zachodzące zjawiska np. strzał w ściane, krew lecącą z modelu przy strzelaniu w niego itp.

Wallhack - Wspomagacz pozwalający na pokazywanie modeli przez ściany / smoke itp.
wh_DrawPlayer - ON / OFF widoczność modeli przez ściany itp.
wh_DrawWeapon - ON / OFF widoczność broni leżących za ścianami itp.
wh_ColorPlayer - Podświetlenie modeli graczy (przeważnie na zielono)
wh_ColorWeapon - Podświetlnie broni leżących na ziemi.
wh_ColorGrenade - Podświetlenie rzucanych granatów.
wh_TransEntity - Przezroczystość przedmiotów na mapie, które są możliwe do zniszczenia i nie tylko. (0 - nie widoczne / 255 - całkiemn widoczne)
wh_Wallmode - Zmiana tekstur ścian, oraz innych tekstur mapy.
wh_Wireframe - Pokazanie krawędzi ścian, broni itp. na dany kolor (w zalezności od ustawień)
wh_WireframeR - Zmiana koloru Wireframe na Czerwony (0-255)
wh_WireframeG - Zmiana koloru Wireframe na Zielony (0-255)
wh_WireframeB - Zmiana koloru Wireframe na Niebieski (0-255)
wh_LocalGlow - Podświetlenie modelu broni, która trzymamy w ręce na dany kolor (w zależności od ustawień) - czym większa wartość tym grubsze podświetlenie.
wh_LocalGlowR - Zmiana koloru LocalGlow na Czerwony (0-255)
wh_LocalGlowG - Zmiana koloru LocalGlow na Zielony (0-255)
wh_LocalGlowB - Zmiana koloru LocalGlow na Niebieski (0-255)

Triggerbot - Wspomagacz polegający na automatycznym oddawaniu strzałów, gdy celownik znajduje się na modelu przeciwnika (lub przyjaciela - w zalezności od ustawień)
trigger_Enable - ON / OFF Triggerbot.
trigger_Deathmatch - ON / OFF Triggerbot reaguje na przyjacieli z drużyny.
trigger_Aimthrough - ON / OFF Triggerbot reaguje przez ściany.
trigger_Key - Klawisz pod, którym ma być włączany Triggerbot
trigger_KeyMode - (1) Trigger działa tylko podczas trzymania klawisza. (2) Trigger włączany / wyłączany po naciśnięciu klawisza.
trigger_OnlyZoom - Triggerbot działa tylko podczas włączonego ZOOM'a w AWP, lub SCOUT.

RadarHack - Pozwala na zobaczenie przyjacieli jak i przeciwników na radarze.
rad_Active - ON / OFF Radarr Hack.
rad_Size - Wielkość Radar Hacka.
rad_Zoom - Przybliżenie, lub oddalenie Radar Hacka.
rad_Visible - (0) TT - Czerwona kropka. CT - Niebieska kropka. (1) TT - Czerwona kropka. CT - Niebieska kropka, lecz gdy zobaczymy jakiegokolwiek gracza na mapie kropka staje się zielona. (2) TT - Czerwona kropka. CT - Niebieska kropka, lecz gdy zobaczymy przeciwnika na mapie kropka staje się zielona.

Removal - Usunięcie danych 'rzeczy' z naszego ekarnu podczas gry.
rem_RemoveSky - Usunięcie nieba (niego staje się czarne)
rem_RemoveSmoke - Usunięcie smoke'ów.
rem_RemoveFlash - Usunięcie Fleszów (1 - całkowite usunięcie flesza. 255 - brak usuwania flesza)
rem_RemoveDrawWeapon - Usunięcie widoczności broni leżących na ziemi.
rem_FlashMessage - Pokazuje stopień oślepienia fleszem (0-100%)
rem_AmxxMessage - Usunięcie informacji AMX, tj. y@@, y@, czy np. informajca za ile wybuchnie bomba (mozna spotać na ffa)

KnifeBot - Automatyczne bicie z kosy po zbliżeniu się na ustawioną odległość od gracza.
knf_Active - ON / OFF KnifeBota
knf_Team - KnifeBot reaguje na przyjacieli z drużyny.
knf_Attack - (1) KnifeBot bije z lewego. (2) KnifeBot bije z prawego.
knf_DistAttack - Dystans z jakiego ma bić KnifeBot z lewego.
knf_DistAttack2 - Dystans z jakiego ma bić KnifeBot z prawego.

Misc - Inne ustawienia cheata.
misc_Bhop - Auto BunnyHop.
misc_AutoDuck - Tak zwane automatyczne MCJ.
misc_ChaseCam - Widok z 3 osoby.
misc_FreeLook - Wolna kamera (tak jakbyśmy byli na spect i włączyli FreeLook, Wolną Kamere)
misc_FreeLookSpeed - Szybkość Wolnej Kamery.
misc_MenuColor - Kolorowe menu cheata (pod INS)
misc_AntiScreen - Wyłączenie wszystkich (prawie wszystkich funkcji) przy wykonywaniu SS'ów.
misc_GranadeTrail - Pokazywanie trajektorii lotu granatów.

misc_Punch - Mała czerwona kropka na środku ekranu w każdej broni. (jako celownik do awp/scout'a)
misc_Lambert - Usunięcie cieni z modelu w ciemnych miejscach.

misc_FastZoom - Automatyczne włączenie zoom'a minimalnie przed oddaniem strzały z awp/scout'a.

SpinBot - Tak zwany "Anty aim". Animuje niewidoczne dla nas (Z pierwszej osoby. Z 3 osoby widać) obroty głowy, które mają nas uchronić przed zabiciem w głowe.

SpeedHack - Wspomagacz powoduje przyśpieszenie naszej postaci wielokrotnie.

  • Lubie to ! 2
  • kekw 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no fajnie skopiowales opis jakiegos czita p2c

  • Lubie to ! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie